Referencer

Nedenfor følger et udpluk af referencer fra virksomheder af helt forskellig størrelse og på tværs af brancher.

Karamelleriet

"Skønt samarbejde, båret af gensidig respekt og god kemi. 
MOVE AHEAD får de bedste ord med fra os, og vi vil til enhver tid anbefale dem."

Læs mere.

Charlotte Vigel og Tine Ipsen, ejere af Karamelleriet





Forlaget MATEMATIK

"Vi har gennem et SMV:PRO forløb ved Erhvervshus Hovedstaden haft fornøjelsen af at få råd og vejledning af MOVE AHEAD. Vi er meget imponeret af Jan Hedegaard og Jesper Jacobsens engagement i forståelsen af vores virksomhed. MOVE AHEAD har udført en 360 graders analyse af Forlagets virke samt vores konkurrenter. De har endvidere hjulpet os med at få udviklet en digital marketingstrategi- og plan. MOVE AHEAD er yderst kompetente og altid klar til at hjælpe. Selvom vores SMV:PRO forløb er slut, ser vi frem til at fortsætte samarbejdet med MOVE AHEAD. Vi giver vores varmeste anbefaling af MOVE AHEAD".


Kathrine Iversen, Forlaget MATEMATIK 


Svaneke Chokoladeri

"Jeg har haft fornøjelsen af at arbejde sammen med Jan og teamet bag MOVE AHEAD. Jan er fantastisk til at spotte de styrker og udfordringer, der ligger i virksomheden. Opgaven blev løst super effektivt og med kæmpe respekt for os som brand. Jeg følte mig fuldstændig tryg ved at uddelegere opgaven, og der blev lyttet til mine ønsker i høj udstrækning. Ligeledes udfordrede Jan mig på nogle fastlåste tanker, som blev rykket - en inspirerende og lærerig proces. Det er absolut ikke sidste gang, jeg kontakter MOVE AHEAD".

Janne Lundberg, ejer af Svaneke Chokoladeri.



Bager Mortensen

"Jeg har længe haft et ønske om at få udviklet mit eget brand indenfor premium kiks og knækbrød og komme ind på forskellige markeder. Jan har hjulpet os med at gøre det til virkelighed. Der er blevet udviklet et brand inklusiv emballagedesign, der er blevet lavet en plan for at komme ind på nye markeder, og der er blevet forhandlet med grossister og kunder - og produkterne er nu kommet ind hos en række af de førende specialbutikker  i Danmark, Sverige og Norge. Jeg er meget tilfreds med arbejdet og resultatet". 

Karsten Mortensen, ejer af Bager Mortensen.



formcph

"Jan har hjulpet os med at analysere vores virksomhed og identificere vores vækstmuligheder. Med en struktureret gennemgang har han været god til at gøre vores udfordringer og muligheder tydelige, og analysen har været en stor øjenåbner for os. Med sin strategiske skarphed og fantastiske rådgivning har han gjort det klart for os, hvilken strategi, vi skal følge, og hvor vi skal lægge vores fokus for at udvikle vores forretning".

Annette Hayden og Charlotte Schunch, ejere af formcph



Pringles

"Jan is a really great marketeer and strategic thinker. He has an amazing ability to connect the dots and see the bigger picture. He is excellent at framing problems and articulating solutions in a very simply way".

Armando Santacesaria, Vice President & General Manager, Kellogg Northern Europe



Kellogg's

"Jan is holistic, strategic and action-orientated. He is challenging status quo and is not afraid of pushing the envelope to get genuine competitive advantage in the market. He has also got the capability to simplify complex issues and effectively communicate the story line and required actions".

Flemming Sundø, General Manager, Nordisk Kellogg's A/S



Egmont

"Vi giver historier liv. Og vi er gode til det. Men vi befinder os i en virkelighed, hvor vi til stadighed har behov for inspiration og input til det daglige ledelses- og salgsarbejde. Vores udgivervirksomhed favner mange brands, forskelligeartede geografier og målgruppeprofiler samt komplekse distributionsmodeller. Jan er en særdeles kompetent rådgiver og sparringspartner, der har forsynet os med indsigt på tværs af de nordiske markeder. Indsigt, der giver vores strategiske diskussioner den rigtige retning og det rigtige perspektiv".

Jan Neiiendam, adm. direktør, Egmont Serieforlaget



Dansk Droge

"Dansk Droge udvidede sit forretningsområde med sports- og fitness nutrition gennem køb af førende virksomheder indenfor dette område i de enkelte nordiske lande. I denne forbindelse skulle der udarbejdes en strategi for Norden, ligesom der skulle laves en decideret business turnaround af den svenske forretning, der var den største af de tilkøbte virksomheder. Jan blev ansat som konsulent til at stå i spidsen for denne opgave og blev bl.a. valgt, fordi han tidligere havde gennemført lignende projekter med succes i andre virksomheder. Vi var meget tilfredse med Jans arbejde, som startede med analyse og strategi og efterfølgende blev udvidet til også at omfatte implementering af strategien, og med de resultater, der blev skabt. Jan er en professionel rådgiver, der samtidig har en praktisk tilgang til opgaverne"

Henrik Gundelach, adm. direktør, Dansk Droge




Hasbro

"Hasbro Nordic er en virksomhed, som har arbejdet på at blive mindre - men med en meget større indtjening og volumen. Man satte hårdt ind med en key account strategi, som fokuserede salget, og fordelte resten af salget blandt grossister og distributører... Marketing blev samlet i én organisation i København, og det eksterne udtryk blev skærpet... back-office funktioner blev fuldstændig samlet... fire-sproget kundeservice i København blev etableret.. der blev fokus på HDR bl.a. til uddannelses- og udviklingsprogrammer... et BPR-projekt sikrede, at forretningsprocesserne kunne følge med den større volumen. Resultatet var en dramatisk sækning af virksomhedens omkostningsbase men samtidig en dramatisk øgning af salget... resultaterne oversteg kort sagt selv de mest optimistiske forventninger".

Udtræk fra bogen 'Den kompetente virksomhed' af Tune Hein-Sørensen (Børsen Forlag), hvor Hasbro Nordic blev anvendt som case study.



Nilfisk

"Jesper kom med en meget tung viden indenfor såvel forretningsudvikling som digital marketing, både på det strategiske og det taktiske niveau. Vi er nu i gang med implementeringen af de anbefalinger, vi har fået fra Jesper, og vi føler os meget sikre på, at det vil være med til at styrke Nilfisks digitale marketing aktiviteter i fremtiden".

Kim Maretti, Global Marketing Manager, Nilfisk