PR - for kendskab, profilering og troværdighed

PR drejer sig om at få andre til at viderebringe dit budskab med henblik på at skabe kendskab, profilering og troværdighed. God PR forudsætter derfor ikke mindst en dyb forståelse af din virksomheds DNA, evnen til at finde den rigtige indfaldsvinkel i historiefortællingen og gode relationer til f.eks. journalister eller influencere på de sociale medier for at få bragt budskaberne ud i de rigtige medier.


Vi kan hjælpe dig med:

  1. PR- og kommunikationsstrategi
  2. Historiefortælling 
  3. Pressemeddelelser
  4. Events
  5. Ambassadører & Influencers
  6. Markedsføring som supplement og forlængelse

Holistisk og gennemprøvet tilgang 

Vi tilbyder en holistisk tilgang til din PR og kommunikation, hvor vi benytter os af nedenstående model og vores erfaring med såvel branding som PR og markedsføring. Denne tilgang sikrer, at alle PR aktiviteter bliver forankret i virksomhedens DNA og kommer til live.

  1. FASE 1: DNA / BRAND: PR skal være forankret i virksomhedens DNA / brand og overordnede ambition og strategi. Ellers giver det ingen mening. Vi starter derfor med at forstå og afstemme denne del.
  2. FASE 2: PR & KOMMUNIKATIONSSTRATEGI: Vi får herefter udviklet eller afstemt målsætninger og strategi for jeres PR og kommunikation.
  3. FASE 3: HISTORIEFORTÆLLING: Vi udvikler herefter historier med relevante og spændende indfaldsvinkler og får dem bragt i de relevante medier.
  4. FASE 4: MARKEDSFØRING: Vi supplerer og forlænger effekten af historiefortællingen gennem målrettet og effektiv markedsføring - fra SEO og Google Ads til annoncering på sociale medier, nyhedsbreve mv. 


Kunder på tværs af brancher

Vores PR drives af Gitte Lund, der har solid erfaring med PR og kommunikation og har lavet PR kampagner og events mv. for en række virksomheder på tværs af brancher, herunder f.eks.:   


PET PR... vores PR partner for kæledyrsbranchen

For kæledyrsbranchen har vi indgået et partnerskab med PET PR, der har en passion for kæledyr og er 100% fokuseret på denne branche.

PET PR har stået bag en række succesfulde PR-kampagner, f.eks. for:
  • Siccaro (tørredækkener til hunde)
  • DogCoach (specialdesignet tøj til hundeejere)
  • Hund360 (online hundetræning)
  • Dogley (det danske Airbnb for hunde)
  • 'Alt til hund og ejer' (hundemesse)
  • Hillerød Horse Show (Sjællands største hestemesse)
FUN FACTS:
  • Nogle af kunderne er endt som spørgsmål og svar i Bezzerwizzer
  • Andre kunder er endt som spørgsmål i Kryds og Tværs
  • Én af pressekampagnerne resulterede i 6.000+ presseomtaler